social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

جمعه1402/12/11

10:13:4

214

پیام دعوت مدیرکل استاندارد سیستان و بلوچستان از مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات

مدیرکل استاندارد سیستان و بلوچستان در پیامی از همه گروه‌های مختلف مردم برای مشارکت پرشور در انتخابات دعوت بعمل آورد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان ، متن محمدرضا جهانتیغ به شرح ذیل میباشد
:


بسم الله الرحمن الرحیم 
عرصه‌ی انتخابات، میدانی مهم برای رقابت نامزدهای کرسی‌های پراهمیت مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است تا مشارکت گسترده‌ی مردم پای صندوق‌های رای را در پیش‌روی دشمنانی که با خیالی خام در صدد ضربه زدن به نظام هستند، به رخ کشیده و حماسه‌ی ماندگار مردم‌سالاری را در فرازی دیگر از تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به ثبت برساند.
بار دیگر عزت این نظام در بیعت پر شور و شعور آحاد مختلف مردم به منصه‌ی ظهور رسیده و سرنوشت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، پیش‌روی ملت همواره سربلند ایران اسلامی قرار گرفته است و حضور با غیرت و بصیرت آنها، شکستی دیگر را بر پیکر دشمنان این مرز پرگهر تحمیل خواهد کرد.
با توکل بر خداوند متعال و با رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای، عرصه‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، با اهتمام ویژه ملت به نقطه‌ی روشن و شفاف برای ادامه‌ی مسیر عزتمندانه این نظام مقدس تبدیل می‌شود.
اینجانب از عموم مردم غیور و همیشه در صحنه انقلاب دعوت مینمایم با حضور پرشور، منسجم و یکپارچه در پای صندوق‌های رای یکبار دیگر برگی زرین در دفتر خاطرات میهن اسلامی به ثبت رسانده و خالق اثری زیبا برای استمرار برافراشتگی پرچم مقدس کشورمان و عزتمندی مردم سرزمین اسلامی باشند.