گزارش تصویری

سالروز رحلت پیامبر اکرم ، حضرت محمد مصطفی ( ص ) تسلیت باد

درود خدا بر خاتم مهربانى و عشق! درود خدا بر مشعل فروزان هدایت که با گام هاى مهتابى اش شب هاى جهل بشر را به جاده هاى راستى کشاند! درود خدا بر خورشید عالم تاب بشریت در دوران سیاه ظلم و ستم! سالگرد رحلت بهترین بنده خدا، اشرف الانبیا و المرسلین، حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت اسطوره کرم و سخا، دومین امام هدا، حضرت امام حسن مجتبی (ع) و فرارسیدن شهادت هشتمین اختر ستاره منظومه امامت، رضای آل فاطمه، ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و همه دوستداران و شیفتگان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت می گویم . نیره پیروزبخت

سالروز رحلت پیامبر اکرم ، حضرت محمد مصطفی ( ص ) تسلیت باد
درود خدا بر خاتم مهربانى و عشق! درود خدا بر مشعل فروزان هدایت که با گام هاى مهتابى اش شب هاى جهل بشر را به جاده هاى راستى کشانددرود خدا بر خورشید عالم تاب بشریت در دوران سیاه ظلم و ستم!
سالگرد رحلت بهترین بنده خدا، اشرف الانبیا و المرسلین، حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت اسطوره کرم و سخا، دومین امام هدا، حضرت امام حسن مجتبی (ع) و فرارسیدن شهادت هشتمین اختر ستاره منظومه امامت، رضای آل فاطمه، ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و همه دوستداران و شیفتگان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت می گویم .
نیره پیروزبخت
 

سالروز رحلت پیامبر اکرم ، حضرت محمد مصطفی ( ص ) تسلیت باد
1395/9/11 پنجشنبه