اخبار استان آرشیو

جلسه توجیهی با حضور مدیران عامل و کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی سیلندر پرکنی سطح شهرستان ایرانشهر

💮به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: در روز چهارشنبه مورخ ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ جلسه توجیهی با حضور مدیران عامل و کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی سیلندر پرکنی سطح شهرستان ایرانشهر برگزار گردید۔

💮در این نشست محسن ابراهیمی رئیس اداره استاندارد شهرستان ایرانشهر با یادآوری قوانین و مقررات استاندارد اجباری سیلندر گاز تذکرات فنی لازم و ضروری با توجه به  ایرادات و اشکالات مشاهده شده توسط کارشناسان فنی این اداره به کلیه مدیران کنترل کیفیت واحد ها متذکر شد۔ ایشان همچنین با ارائه راهکارهایی برای همکاری و نوسازی تاسیسات سیلندر پرکنی و آمادگی این اداره در زمینه هرگونه همکاری و ارائه تسهیلات به واحدهای فوق خبر داد۔
وی با تأکید بر اینکه جایگاه داران موظفند مطابق استاندارد سیلندرهای متعلق به جایگاه را در حالت سالم و بدون خطر نگهداری کنند، عنوان کرد: در بازرسی‌های انجام شده در صورت مشاهده سیلندر دارای عیب و نقص در صورت امکان قسمت معیوب توسط شرکت مورد تأیید سازمان ملی استاندارد تعمیر و در غیر این صورت سیلندر از سرویس خارج می‌شود۔                            
محسن ابراهیمی رئیس اداره استاندارد ایرانشهرخاطر نشان کرد: تمام افرادی که به نحوی با حمل‌ و نقل و ذخیره‌ سازی و توزیع گاز مایع سر و کار دارند باید کاملاً به خصوصیات این گاز آشنایی داشته باشند و برای محافظت در مقابل خطرات احتمالی روش‌های صحیح کار با آن را بیاموزند.
💮 در پایان مدیران واحدهای فوق از رییس اداره استاندارد شهرستان ایرانشهر بابت برگزاری چنین جلساتی تقدیر و تشکر نمودند۔