تجدید بیعت با شهدای شهر زاهدان همزمان با سوم خرداد سالروز گرامیداشت حماسه غرور آفرین فتح خرمشهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: همزمان با سوم خرداد سالروز گرامیداشت حماسه غرور آفرین فتح خرمشهر، تجدید بیعت با شهدای شهر زاهدان با حضور دکتر محبی مدیر کل استاندارد استان، معاونین و کارکنان این اداره کل، در گلزار شهدای شهر زاهدان به اتفاق محمد ناظری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و هیئت همراه حضور یافته و به مقام شامخ شهدا به ویژه نقش آفرینان حماسه‌ سوم خرداد و عملیات بیت المقدس ادای احترام کردند.
دکتر محبی ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا گفت: امروز به واسطه‌ی خون شهیدان و درایت مقام معظم رهبری انقلاب ما در سر تا سر جهان فراگیر شده است و کشورهایی که روزی در مقابل ما بودند امروز چشم امید به جمهوری اسلامی دوختند.
وی تصریح کرد: شهدا با تاسی از اعمال و کردار و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانده و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نموده و حماسه ای جاوید آفریدند.
و در پایان با یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و با ادای احترام و نثار شاخه گل و عطر افشانی با آرمانهای این شهدای والا مقام تجدید میثاق نمودند۔