گزارش تصویری

پیام فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سازمان ملی استاندارد ایران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید صفاریان سازمان ملی استاندارد ایران و مشاور رییس سازمان در امور بسیج ، طی پیامی به شرح زیر ، فرارسیدن هفته بسیج را گرامیداشت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید صفاریان سازمان ملی استاندارد ایران و مشاور رییس سازمان در امور بسیج ، طی پیامی به شرح زیر ، فرارسیدن  هفته بسیج را گرامیداشت.
 بسم الله الرحمن الرحیم
 با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و خاندان پاک و مطهرش و با سلام به محضر مقدس حضرت ولی عصر(عج) و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای «مدظله العالی» و درود بی پایان بر روان پاک شهدای گلگون کفن میهن عزیزمان ایران اسلامی و امام شهیدان حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) بسیج از لسان نورانی و گهربار ولایت، همان گنج بی پایان و شجره طیبه صالحین است که در بوستان انقلاب اسلامی و به دست مبارک باغبانش بنیان نهاده شده و پرورش یافته تا ذخیره ای باشد برای آن بوستان و ثمراتش را  از آفات حفظ نماید و ما تا امروز بر آن تکیه نموده و از ثمرات شفا بخش و سایه بان مصفای آن بهره برده ایم. بی شک هدف حضرت امام خمینی (رحمه ا... علیه) از تشکیل بسیج مستضعفان ، نه فقط یک تشکل صرفاً نظامی و داخلی ، بلکه تشکیل یک جریان و تفکر اصیل انقلابی و جهانی بود که در همه مقاطع ، عرصه های سرنوشت ساز و در سنگر صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی  ایران و جهان اسلام حضور تعیین کننده ای داشته باشد. و امروز این آرزوی حضرت امام تحقق یافته و یادگار آن بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، با رهبری  داهیانه  حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) ، نماد عزت و اقتدار و مسئولیت پذیری و باورمندی به اصول و مبانی انقلاب اسلامی و تجلی عشق و دلدادگی  به آرمان های آن امام همام است. اینجانب فرا رسیدن هفته گرامیداشت بسیج  را به محضر مبارک مقام معظم  رهبری (مدظله العالی ) و تمامی  بسیجیان دریادل و عاشورایی ایران اسلامی ونیز همکاران محترم سازمان ملی استاندارد ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان موفقیت و سربلندی در راستای قدم برداشتن در مسیر سبز ولایت، خدمت صادقانه و مخلصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ادامه راه شهدای عزیز این مرز و بوم، تحت لوای فرامین  ولی امر مسلمین جهان حضرت  امام خامنه ای «مدظله العالی» و در سایه ی توجهات امام زمان «عجل الله تعالی فرجه الشریف» را برایتان مسئلت می نمایم.
                                                               محمدعلی غلامی 
 

پیام فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سازمان ملی استاندارد ایران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج
1395/8/27 پنجشنبه