گزارش تصویری

گفتگوی مدیرکل بنیاد مسکن با مدیرکل استاندارد استان سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استانداردسیستان وبلوچستان؛ در روز شنبه 27 شهریور ماه 1400 منبتی مدیرکل بنیاد مسکن با مجید محبی مدیرکل استاندارد استان دیدار و گفتگو نمود.
در ابتدا مجید محبی از مدیر کل بنیاد مسکن بابت ساماندهی حاشیه نشینی در استان به خصوص شهر زاهدان و چابهار تشکر و ضمن تشریح وظایف و فعالیتهای اداره کل استاندارد استان، اهمیت استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد را با توجه به وظایف و مسئولیتهای بنیاد مسکن مورد تاًیید قرار داد۔
وی افزود: جهت اخذ نشان استاندارد مصالح ساختمانی توسط پیمانکاران وابسته به بنیاد مسکن این اداره کل در زمینه ی مسایل مالی نیز میتواند مساعدتهایی را جهت اخذ نشان ملی استاندارد در نظر بگیرد.
وی تصریح کرد: روسای ادارات استاندارد شهرستانها نیز همکار و همراه با بنیاد مسکن می باشند. وی خاطر نشان کرد: لیست مصالح استاندارد اجباری نیز به بنیاد مسکن استان اعلام تا پیمانکاران از مصالح غیر استاندارد استفاده ننمایند.
مجید محبی اظهار داشت: دوره های مورد نیاز آموزشی بنیاد را این اداره کل در حد توان برگزار می نماید۔
در ادامه جلسه مدیرکل بنیاد مسکن استان گفت: موضوع استفاده از کالاهای با کیفیت و استاندارد، تولید داخل از سیاست ها و راهبردهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است۔ ایشان تاًکید نمود در تمامی پروژه های در دست احداث نهایت تلاش صورت می گیرد تا از کالاهای استاندارد و با کیفیت تولید داخل استفاده گردد. 
وی بیان کرد: توزیع در نوع واگذاری و مشارکتهای بنیاد مسکن و سرعت ساخت و ساز باید با رعایت و استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد صورت پذیرد۔
وی افزود: در برخورد با واحدهای مصالح ساختمانی غیر استاندارد تذکرات لازم داده می شود۔

گفتگوی مدیرکل بنیاد مسکن با مدیرکل استاندارد استان سیستان و بلوچستان
1400/6/29 دوشنبه