گزارش تصویری

تشکیل میز خدمت در شهرک صنعتی زاهدان به منظور پاسخگویی به سوالات

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: در روز شنبه 17 مهرماه 1400به مناسبت گرامیداشت اولین روز از هفته استاندارد، مدیرکل استاندارد استان به همراه معاونین و روسای ادارات داخلی و به همراهي مهندس راشکی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان در محل دفتر شرکت شهرکهای صنعتی واقع در شهرک صنعتی زاهدان به منظور پاسخگویی به سوالات و همچنین ارائه مشاوره به مدیران عامل و مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی حضور بهم رساندند. 
در این جلسه مدیرکل استاندارد استان گفت: توجه به مقوله تولید با استفاده و اتکاء به ظرفیت های توسعه درون زا و حمایت از آن به اشکال مختلف، همواره به عنوان یکی از مولفه های کلیدی در نامگذاری و تعیین شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) به نام "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها"، انجام و این موضوع حاکی از اهمیت مؤلفه‌های تولید به عنوان موتور محرک اقتصاد کشور است.
وی تصریح کرد: در همین راستا اداره کل استاندارد استان وظیفه خود می داند که از بخش تولید به طور ویژه‌ای حمایت کند.
محبی اظهار داشت: هدف استاندارد از این جلسه، آشنایی با مشکلات واحدهای تولیدی و ارائه راهکارهای مناسب در جهت رفع آنهاست. وی توضیحاتی در خصوص استانداردهای اجباری و نحوه دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی ارائه نمود و آمادگی کامل اداره کل برای رفع موانع و مشکلات تولید را عنوان نمود. در ادامه به سوالات مدیران عامل و مدیران کنترل کیفیت برخي واحدهای تولیدی توسط مدیرکل، معاون ارزیابی انطباق و روسای اداره نظارت بر اجرای استاندارد و اداره امور آزمایشگاهها پاسخ لازم ارائه شد.

تشکیل میز خدمت در شهرک صنعتی زاهدان به منظور پاسخگویی به سوالات
1400/7/19 دوشنبه