گزارش تصویری

دیدار رئیس شورای شهر زاهدان با مدیرکل استاندارد استان

به گزارش واحد روابط عمومی سیستان و بلوچستان: در روز چهارشنبه مورخ ۲۱ مهرماه ۱۴۰۰ و در پنجمین روز از هفته استاندارد؛ سپاهی، رئیس شورای شهر زاهدان به اتفاق چند تن از اعضای شورای شهر با مجید محبی، مدیرکل استاندارد استان دیدار و گفتگو نمود۔ در این دیدار که در محل دفتر مدیر کل استاندارد استان صورت پذیرفت سپاهی ضمن تبریک هفته و روز جهانی استاندارد و بر شمردن فواید استاندارد سازی و همچنین جایگاه استاندارد در جوامع امروز بشری اظهار داشت: سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان یکی از بازوهای توانمند کشور در مقابل افراد سود جو که با جان و مال مردم بازی می کنند ایستاده است۔
رئیس شورای شهر زاهدان افزود: بی توجهی به مسئله استاندارد سازی در زمینه آسانسور، مصالح ساختمانی، تجهیزات زمین بازی و شهر بازیها بعنوان یک تهدید می تواند موجب حوادث ناگواری برای استفاده کنندگان مردم بویژه کودکان باشد.
وی بیان داشت: با توجه به استفاده مردم از تجهیزات زمین های بازی و وسایل بازی در پارکها از هیچ تلاشی برای استاندارد سازی شهربازی و تجهیزات زمین بازی دریغ نمی کنیم.
سپاهی خاطر نشان کرد: با بکار گیری پیمانکار مورد تائید اداره استاندارد نسبت به رفع کامل نواقص تجهیزات شهربازی و زمین بازی ها اقدام و خواستار همکاری و مساعدت مجدانه اداره استاندارد شد.
مدیر کل اداره استاندارد استان  ضمن تشکر و قدر دانی از شورای شهر زاهدان و توجه ویژه ایشان به موضوع استاندارد، آمادگی اداره استاندارد استان در جهت حفاظت از جان و مال مردم در سطح استان بویژه شهر زاهدان را از وظایف بنیادی اداره استاندارد عنوان و بر همکاری هر چه بیشتر با شهرداری زاهدان در جهت استاندارد سازی کلیه لوازم و تجهیزات بویژه تجهیزات شهربازی و ایمنی آتش نشانی و برنامه های ترویجی و آموزش را با همکاری شهرداری تاکید نمود.
مدیر کل استاندارد استان بیان داشت، استاندارد سازی تجهیزات بازی طبق مصوبه شورای عالی استاندارد اجباری  است. همچنین رسالت استاندارد نظارت و بازرسی در جهت تامین سلامت مردم است.

دیدار رئیس شورای شهر زاهدان با مدیرکل استاندارد استان
1400/7/21 چهارشنبه