گزارش تصویری

جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت یوم الله ٩دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و ۱۳ دی دومين سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سليماني

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: در روز یکشنبه مورخ ۵ دی ماه ۱۴۰۰ جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت یوم الله ٩دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و ۱۳ دی دومين سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سليماني به ریاست مجید محبی مدیرکل استاندارد سیستان و بلوچستان و با حضور اعضای ستاد فرهنگی اداره کل برگزار گردید۔
مدیرکل استاندارد استان در این جلسه به توطئه های دشمنان در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی، هوشیاری و استقامت مردم در طی سالهای استقرار این نظام الهی اشاره کرد و اظهار داشت: حماسه ٩ دی يوم الله و نماد وحدت، عزت، استقلال و بصیرت مردم کشور عزیزمان ایران اسلامی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده اند۔ وی افزود: در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه حماسه ای دیگر آفریدند و دشمن را نا امید کردند. وی همچنین اظهار داشت: مسئولان و تمامی مردم شریف استان با حضور با شکوه بار دیگر با آرمان های انقلاب، امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت خواهند نمود۔
وی تصریح کرد: سردار سلیمانی یکی از عاشقان حضرت زهرا (س) و بعد از دوران دفاع مقدس نیز هر کجا بحث خدمت به خلق بود، حاج قاسم حضور داشت.
وی همچنين با توجه به نزدیک شدن به سالگشت حاج قاسم میرحسینی شهید شاخص کشوری سال ۱۴۰۰ بر ضرورت برگزاري هرچه با شكوه تر اين مراسمات تاكيد نمود.

♻️در پایان جلسه هر یک از حاضرین نظرات خود را در رابطه با برگزاری مراسمات پیش رو بیان و مقرر شد علاوه بر انجام اين موارد حضور كامل همكاران در مراسم محوري روز پنج شنبه ۹ دی ماه صورت پذيرد.

 جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت یوم الله ٩دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و ۱۳ دی دومين سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سليماني
1400/10/7 سه‌شنبه