گزارش تصویری

رحلت جناب آقای حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی

بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون رحلت جناب آقای حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین انقلاب اسلامی و پیوستن ایشان به مقتدای خویش حضرت امام خمینی (ره) موجب تاثر گردید. حضرت آیت ا... هاشمی رفسنجانی از دوران جوانی با پیوستن به نهضت اسلامی حضرت امام خمینی (ره) راه مبارزه با رژیم طاغوت را در پیش گرفت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز خدمات شایانی در عرصه های مختلف داشت. مدیر کل و کارکنان اداره کل استاندارد استان، درگذشت این عالم ربانی و یار امام ( ره) و رهبری را به مقام معظم رهبری، خانواده مکرمشان و هم استانیهای گرامی تسلیت عرض نموده و برای ایشان رحمت واسعه الهی را آرزو می نمایند.

رحلت جناب آقای حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین انقلاب اسلامی و پیوستن ایشان به مقتدای خویش حضرت امام خمینی (ره) موجب تاثر گردید. حضرت آیت ا... هاشمی رفسنجانی از دوران جوانی با پیوستن به نهضت اسلامی حضرت امام خمینی (ره) راه مبارزه با رژیم طاغوت را در پیش گرفت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز خدمات شایانی در عرصه های مختلف داشت.
مدیر کل و کارکنان اداره کل استاندارد استان، درگذشت این عالم ربانی و یار امام ( ره) و رهبری را به مقام معظم رهبری، خانواده مکرمشان و هم استانیهای گرامی تسلیت عرض نموده و برای ایشان رحمت واسعه الهی را آرزو می نمایند.

رحلت جناب آقای حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی
1395/10/20 دوشنبه