گزارش تصویری

🔴بازدید از مراکز توزیع روغن موتور در چابهار

🔻به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: ناصر جدگال معاون اداره کل و رئیس اداره استاندارد شهرستان چابهار گفت: کارشناسان این اداره در قالب گشت مشترک از تعداد مراکز عرضه روغن موتور در سطح این شهرستان با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان و شناسایی محصولات غیر استاندارد و بی کیفیت در سطح بازار بازرسی نمودند۔
🔻وی افزود: با توجه به اهمیت استاندارد بودن روغن موتورهای مصرفی و پیرو درخواست دادستانی شهرستان چابهار، بازرسان اداره استاندارد چابهار در قالب گشت مشترک با ادارات صمت، پلیس اماکن نسبت به بازرسی از تعدادی مرکز توزیع روغن موتور در سطح این شهرستان بازرسی نمودند۔
🔻 وی خاطر نشان کرد: به همشهریان توصیه میشود ضمن حساسیت و توجه به دارا بودن نشان استاندارد محصولات، با ارسال کد ده رقمی درج شده در ذیل علامت استاندارد ایران بر روی محصولات به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال تا از اصالت پروانه کاربرد علامت استاندارد کالا اطلاع حاصل نمایید.
 🔻  ناصر جدگال تصریح کرد: همچنین در صورت شکایت از کیفیت کالاهای تولیدی دارای نشان استاندارد با شماره تلفن رسیدگی به شکایات اداره کل استاندارد استان ۱۵۱۷ تماس گرفته و شکایت خود را ثبت نموده، بدیهی است شکایت واصله بررسی و با متخلفان برخورد و نسبت به جمع آوری کالاهای غیر استاندارد اقدام خواهد شد۔

🔴بازدید از مراکز توزیع روغن موتور در چابهار
1400/9/13 شنبه