گزارش تصویری

محسن ابراهیمی رییس اداره استاندارد شهرستان ایرانشهر در راستای بررسی مسایل استاندارد و فرهنگ‌سازی آن در میان عموم مردم با سعید دیده ور سرپرست شهرداری ایرانشهر  دیدار و گفتگو نمود۔

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان؛ شنبه، ۲۵ دی ماه سال جاری؛ محسن ابراهیمی، رییس اداره استاندارد شهرستان ایرانشهر در راستای بررسی مسایل استاندارد و فرهنگ‌سازی آن در میان عموم مردم با سعید دیده ور، سرپرست شهرداری ایرانشهر دیدار و گفتگو نمود۔
در ابتدا رییس اداره استاندارد شهرستان ایرانشهر در خصوص فرهنگ سازي و نام گذاري يكي از ميادين شهر به نام استاندارد و نصب المان استاندارد در آن بحث و مذاکره کرد.
وی افزود: اداره استاندارد شهرستان ایرانشهر جهت اشاعه و ترویج فرهنگ‌ استاندارد میان عموم مردم نیازمند آن است که امر استاندارد را به شیوه‌ی شایسته‌ای به شهروندان بشناساند، به همین منظور اختصاص نام یکی از میادین یا بلوار شهر به نام استاندارد و نصب المان استاندارد را یکی از راه‌های این مهم دانست.
محسن ابراهیمی در خصوص اهمیت شهربازی‌های رو باز نیز عنوان کرد: از آنجا که یکی از بیشترین مکان‌های بازی برای کودکان شهربازی‌ها می‌باشد این امر برای استاندارد بسیار حائز اهمیت و همواره کارشناسان استاندارد جهت بررسی ایمنی تجهیزات بازی شهربازی های رو باز و سر پوشیده بازرسی‌های ادواری انجام می‌دهند.
وی در خصوص گواهی ایمنی استاندارد شهربازی‌ها افزود: این شهربازي‌ها حتما باید گواهي ايمني استاندارد داشته باشند و خواستار بر طرف كردن مشكلات واحد توليدي سنگدانه شهرداري ایرانشهر شد.
سعید دیده ور، سرپرست شهرداری ایرانشهر نیز ضمن تشکر از زحمات استاندارد قول مساعد داد تا نسبت به نام گذاري خيابان يا بلواری به نام استاندارد اقدامات لازم صورت گیرد و همچنين در خصوص دريافت گواهي ايمني براي  تجهيزات پارك بازي سطح شهر بيان کرد مطابق قوانين و مقررات اداره استاندارد حاضر به هر گونه همكاري لازم مي‌باشد۔

 محسن ابراهیمی رییس اداره استاندارد شهرستان ایرانشهر در راستای بررسی مسایل استاندارد و فرهنگ‌سازی آن در میان عموم مردم با سعید دیده ور سرپرست شهرداری ایرانشهر  دیدار و گفتگو نمود۔
1400/10/26 یکشنبه