گزارش تصویری

بازدید از واحد تولیدی فرآورده های گوشتی ۱۱۲ براسان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: در روز سه شنبه مورخ ۲۰شهریور ماه ۱۴۰۰ و در چهارمین روز از هفته استاندارد مجید محبی مدیرکل استاندارد استان بهمراه مریم راشکی رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد و زهره زورقی کارشناس این اداره از واحد تولیدی فرآورده های گوشتی ۱۱۲ براسان بازدید نمودند.
مدیرکل استاندارد استان در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از نقش مدیریت و بويژه مديران كنترل كيفيت واحد تولیدی ۱۱۲ براسان تشكر و ابراز رضايت و بر حمایت از کالای استاندارد ایرانی تاکید و افزود: رمز موفقیت واحد های تولیدی را اهتمام در تولید با کیفیت دانست.
وی تدوین استانداردهای ملی را سیاست کلی سازمان ملی استاندارد ایران دانست و ضرورت استفاده از توان فنی کارشناسان واحدهای تولیدی و مشارکت در امر تدوین استاندارد های ملی را خواستار شد.
وی در خصوص رقابت شرکت ها با یکدیگر تاکید کرد که واحد های تولیدی در خصوص ارتقاء کیفیت با یکدیگر رقابت داشته باشند تا باعث رشد در تمامی زمینه ها گردد و صادرات و توفیق در بازارهای جهانی را نتیجه کیفیت برتر دانست.
در ادامه ابراهیمی مدیرعامل واحد تولیدی مذکور از توجه مدیر کل استاندارد استان به ارتقا جایگاه واحد های تولیدی و استاندارد سازی محصولات آن ها تقدیر و تشکر کرد و مدير كنترل كيفيت واحد، گزارش مبسوطی از فرآيند كار واحد را ارائه نمود.
در انتها مدیر کل استاندارد استان به همراه هیاٌت همراه از خط تولید و آزمایشگاه کارخانه بازدید به عمل آورد و برای آنها آرزوی موفقیت در امر تولید و عرضه کالای استاندارد ایرانی با کیفیت نمود.

بازدید از واحد تولیدی فرآورده های گوشتی ۱۱۲ براسان
1400/7/24 شنبه