گزارش تصویری

رگزاری مراسم گرامیداشت روز زن در استاندارد سیستان و بلوچستان

بمناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، حضرت امام خمینی(ره) و مراسم گرامیداشت روز و تجلیل از مقام زن و مادر در اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: بمناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، حضرت امام خمینی(ره) و مراسم گرامیداشت روز و تجلیل از مقام زن و مادر در اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان برگزار گردید.  به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان در این مراسم مهندس هرمزی مشاور امور خانواده و بانوان این اداره کل گزارشی از عملکرد یک ساله امور بانوان اداره کل را ارائه نمود. و سپس در ادامه جلسه مهندس عاقلی مدیر کل استاندارد استان گفت: ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) دخت گرامی نبی مکرم اسلام و روز زن و مادر را به همه همکاران بویژه بانوان گرامی تبریک و تهنیت می گویم. مهندس عاقلی افزود: امیدوارم روح بلند حضرت فاطمه زهرا، صدیقه کبری(س) دستگیر و راهنمای همه ما بویژه بانوان گرامی همکار باشد.

وی خاطر نشان کرد: امروز در تیرگی دنیای مادی که معنویت گمشده بشر و راهیابی انسان به سر منزل مقصود امری بس دشوار شده، توجه به شعاع نورانی حق و حقیقت که در آینه وجود اهل بیت (ع) و در رأس آنها وجود مقدس حضرت زهرا(س) پرتو انداخته و به جامعه انسانی رسیده، راهی مطمئن برای نیل به رستگاری است.
 

مدیر کل استاندارد استان در ادامه افزود: روز ولادت چنین بانوی والایی که به شایسته ترین وجه از سوی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان روز زن و روز مادر نامیده شد؛ جهت گیری بی نقص آن امام همام را در معرفی مسیر تعالی به بانوان نشان می دهد. و در پایان گزارشی از عملکرد سال گذشته را ارائه نمود.
 

رگزاری مراسم گرامیداشت روز زن در استاندارد سیستان و بلوچستان
1395/1/26 پنجشنبه