گزارش تصویری

جلسه نشست روشنگری و گفتمان با موضوع دست آوردهای انقلاب اسلامی

 به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: در روز چهارشنبه ۱۳بهمن ماه ۱۴۰۰ و در دومین روز از دهه مبارک فجر جلسه نشست روشنگری و گفتمان با موضوع دست آوردهای انقلاب اسلامی با حضور سرهنگ پاسدار نکوهی مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان، سرگرد پاسدار عنایت فرمانده حوزه مقاومت صاحب الزمان (عج) ادارات کل، مجید محبی مدیرکل استاندارد استان، معاونین، کارکنان و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهیدان بهمنی این اداره کل در سالن اجتماعات سرلشکر شهید حاج قاسم میرحسینی برگزار گردید۔ مدیر سازمان بسیج کارمندان استان دهه فجر را فرصتی مناسب برای روشنگری و تبیین اهداف عالی و ثمرات انقلاب اسلامی دانست و افزود: با مقایسه دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی متوجه تفاوت فاحشی خواهیم شد که جای پرداختن زیاد دارد.
وی تصریح کرد: ایران امروز به یک کشور خود کفا و سرآمد به خصوص در عرصه های نظامی و علمی تبدیل شده است و با اتکا به نیروهای جوان و تحصیل کرده در عرصه های علمی خوش درخشیده است.
وی با بیان اینکه ایران امروز قدرت نو ظهور منطقه است؛ بیان کرد: ایران امروز حرف اول را در منطقه می زند در حالی که مواضع ایران در حصول نتیجه در تحولات منطقه ای مؤثر و تعیین کننده است و همه کشورها نیز بر آن واقفند.
وی خاطرنشان کرد: به طور قطع در کنار این پیشرفت ها نواقصی هم وجود دارد که این نواقص و مشکلات نه از ناحیه نظام و انقلاب بلکه از ناحیه مدیران و مجریان بوده است.

جلسه نشست روشنگری و گفتمان با موضوع دست آوردهای انقلاب اسلامی
1400/11/17 یکشنبه