گزارش تصویری

بیانیه اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی



متن بیانیه به شرح ذیل می باشد.

بسم ا... الرحمن الرحیم 
تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 57 به دست دانشجویان پیرو خط امام، اقدامی شجاعانه و روشنگر در برابر دشمنِ کینه توزِ انقلاب اسلامیِ مردمِ ایران بود. دشمنی که در کلام استوار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، منشأ استبداد پهلوی و نیز وابستگی کشور، چپاولگر بین المللی، دشمن اسلام و خواهان نابودی حیثیت ملی و ذخایر مملکت، بیان شده است.

روز تاریخی 13 آبان در حیات مبارزاتی ملت بزرگ ایران، یادآور اعتراف شیطان بزرگ به قدرت استکبارستیزی و منطق و عقلانیت رهبری و جوانان انقلابی ایران است؛ دنیا در جریان این اقدام انقلابی شاهد حقارت، سرگردانی و سرآسیمگی ابرقدرتی بود که علاوه بر افتادن نقاب از چهره‌اش، خفت و زبونی شکست طبس را نیز تجربه کرد. 

امروز، بهترین بزرگداشت یوم ا... 13 آبان، ادامه همان راه روشنگر، توجه و التزام به آرمان‌های والای امام خمینی (ره) و اندیشه سیاسی آن بزرگوار است. 

اگر روزی، نزدیکترین مرکز توطئه گری ایالات متحده بر ضد جمهوری اسلامی ایران، لانه جاسوسی اش به حساب می‌آمد؛ اما امروز رسانه‌های وابسته به نظام سلطه سعی در نفوذ و تسخیر خانه به خانه ایرانیان را دارند. 

سیاستمداران زخم خورده کاخ سفید با جنایت تحریم در جبهه مقابل و پشتیبانی رسانه ها از پس آن در عرصه جنگ نرم، صف‌آرایی کرده و عزت، استقلال و حق طلبی ملت سربلند ایران و دفاع بنیادین اش از ملت های مظلوم را هدف قرار داده اند. 

آنچه که بسیار ضروری است یکپارچگی در برابر دشمن، برملا کردن هویت و خوی جهانخوارگی آمریکا به خصوص برای دانش‌آموزان و دانشجویان و بهره گیری از همه امکانات برای اشاعه کلمه حق و آگاهی هرچه بیشتر آزادگان جهان می‌باشد. 

کارکنان اداره کل استاندارد استان ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، بار دیگر بر اعجاز توان و نیروی ایمان و ابتکار داخلی در برابر تحریم، تحریف و تهدیدات خارجی شیطان بزرگ تاکید کرده و همگام با ملت رشید ایران اسلامی از هیچ تلاشی برای موفقیت کشور در عرصه‌های مختلف فروگذار نخواهند کرد.
   مدیرکل و کارکنان  اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان

بیانیه اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی
1400/8/16 یکشنبه