گزارش تصویری

بیانیه اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان، در متن این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

نهم دی ماه که به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است، یاد آور حماسه حضور دیگری از ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی است که در راستای دفاع از ارزش‌های دینی، ملی و حمایت از ولایت فقیه، میراث گران‌ بهای امام راحل (ره) منسجم و یکپارچه به صحنه آمدند.
این حماسه بزرگ که دشمنان قسم خورده نظام را در تعدی به ارزش‌های دینی و اعتقادی مردم ناکام ساخت و باعث تحکیم پایه‌های نظام اسلامی گردید، برگ‌ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی هست که برای همیشه ماندگار خواهد ماند.
در ۹ دی مردم نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش می دهند که  فرمودند "همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد۔"
به همین مناسبت مدیرکل، کارکنان و جامعه هدف اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی، پیروزی ملت مومن ولایت مدار ایران اسلامی و تقدیر و تشکر از حضور پر شور آنها اعلام می دارد همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی با بصیرت در راستای اهداف انقلاب گام برخواهد داشت. و همچنین در روز پنج شنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۰ با همه مردم شریف زاهدان در مراسم مسجد جامع زاهدان که به همین مناسبت برگزار می گردد شرکت خواهند نمود۔

   مدیرکل و کارکنان اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان

بیانیه اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت
1400/10/9 پنجشنبه