گزارش تصویری

دیداراسحاق ابراهیم زاده رییس اداره استاندارد شهرستان زابل با محمد رضا بهاری

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: در روز یکشنبه چهارم اردیبهشت ماه سال 1401 اسحاق ابراهیم زاده رییس اداره استاندارد شهرستان زابل در محل شرکت پرسی و ایران گاز منطقه زاهدان با محمد رضا بهاری دیدار و گفتگو نمود۔ در این جلسه موضوع استاندارد 841 تاسیسات سیلندر پرکنی مورد بررسی قرار گرفت و روند توزیع گاز‌ مایع و تمهیدات لازم در خصوص توزیع عادلانه سیلندر و شیر نو در حوزه سیستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت۔ و در ادامه به مشکلات مربوط به توزیع گاز‌ مایع و دغدغه‌های مردم زابل در خصوص نو سازی سیلندرهای مورد استفاده در شهرستان زابل پرداخته شد۔ و مقرر گردید با تخصیص سیلندر و شیر نو به تأسیسات سیلندر پرکنی حوزه سیستان این مشکل نیز به مرور زمان مرتفع شود.
 اسحاق ابراهیم زاده رییس اداره استاندارد شهرستان زابل در این جلسه ضمن انتقاد از  روند کند نوسازی تعویض سیلندرهای گاز در منطقه سیستان در طی سالهای گذشته خواستار اقدامات فوری در جهت رفع این مشکل شد.
وی تصریح کرد: پیگیری‌ها درخصوص حل مشکل بین نمایندگی های توزیع گاز مایع زابل و شرکت پرسی ایرانگاز صورت پذیرد۔ و مقرر شد شرکت پرسی ایرانگاز همکاری بیشتری داشته باشد و نمایندگی توزیع گاز مایع شهرستان هم با مدیریت بهتری نسبت به توزیع سیلندرها و شیرهای نو گاز مایع اقدام گردد۔
شرکت های توزیع کننده سیلندر گاز بایستی بر چگونگی توزیع سیلندر گاز نظارت کرده و با توزیع کنندگان سیلندر خارج از شبکه توزیع برخورد جدی نمایند.
همچنین با در نظر گرفتن روند توزیع گاز‌ مایع در سال‌های گذشته، بنا به تاکید بهاری مقرر شد نظارت بیشتری بر روند توزیع عادلانه از طریق توزیع اشتراکی و نوسازی ناوگان حمل و نقل سیلندری،و تخصیص حداقل چندین  دستگاه خودروی نیسان به منظور تقویت ناوگان و تسهیل در امر توزیع و سرعت بخشیدن به تامین گا‌زمایع سیلندری درب منازل در شهرستان زابل انجام پذیرد.
در پایان مدیرعامل شرکت  پرسی ایرانگاز منطقه زاهدان از حسن توجه و پیگیریهای متعدد رییس اداره استاندارد شهرستان زابل تقدیر نمود۔

دیداراسحاق ابراهیم زاده رییس اداره استاندارد شهرستان زابل با محمد رضا بهاری
1401/2/8 پنجشنبه